Search
Close this search box.

Ledenvoordeel

Wat het lidmaatschap jou oplevert

Overweeg je lid te worden van de NBPO, laat je dan overtuigen door onderstaande voordelen die jou als professional organizer verder brengen:

  • Je maakt deel uit van een landelijk netwerk van collega’s die kennis en ervaring met elkaar delen;
  • Je wordt vermeld in het ledenoverzicht op de website van de NBPO waardoor je beter vindbaar bent voor opdrachtgevers;
  • Je wordt via onze nieuwsbrief op de hoogte gehouden van het laatste nieuws op het gebied van professional organizing;
  • Je kunt jouw eigen trainingen en workshops toevoegen aan het overzicht van Activiteiten op de website en in de nieuwsbrief van de NBPO om deze onder de aandacht van opdrachtgevers te brengen.
  • Je kunt deelnemen aan vakinhoudelijke bijeenkomsten die de NBPO organiseert, zowel landelijk als regionaal;
  • Je kunt deelnemen aan intervisiebijeenkomsten;
  • Je kunt deelnemen aan beurzen waarop de NBPO actief is;
  • Je kunt gebruikmaken van de Algemene Voorwaarden en AVG-documentatie van de NBPO en hoeft deze niet zelf op te (laten) stellen;
  • Je hebt toegang tot onze digitale bibliotheek met daarin vakinhoudelijke artikelen en verslagen van themadagen en (inter)nationale congressen;
  • Je hebt toegang tot onze besloten LinkedIn-groep waarin collega’s elkaar vragen kunnen stellen en beantwoorden;
  • Je klanten hebben toegang tot de klachtencommissie. De klachtenregeling van de NBPO is erkend door het KIWA-keurmerk;
  • Je hebt de mogelijkheid je te laten registreren als Register Professional Organizer (RPO®) of Master Register Professional Organizer (MRPO®);
  • Je kunt je binnen de vereniging inzetten voor projecten, commissies en bestuursfuncties die bijdragen aan de ontwikkeling van je kennis, competenties en netwerk (zowel met contacten binnen als buiten de vereniging);
  • Je kunt gebruikmaken van prijsafspraken die de NBPO gemaakt heeft met partners (zie hieronder);

Prijsafspraken

De NBPO heeft voor haar (aspirant-)leden speciale prijsafspraken gemaakt met haar partners:

NBPO-leden krijgen 10% korting op het hele assortiment van Kantooritems.nl.
Naast de bekende ADOC producten ook op alle andere producten als mappen, schrijf- en tekenblokken, notitieboeken, lederwaren, etuis, enveloptassen en meer.

De korting wordt geactiveerd als je bij het uitchecken de speciale kortingscode gebruikt, deze vind je in de bibliotheek (zoek op kortingscodes ledenvoordeel)

De aanbieder Alpina is een landelijk werkend allround onafhankelijk adviesbureau op het gebied van verzekeringen (schade, zorg en inkomen), pensioenen, financiële planning en risicobeheer.

Relaties komen bij Alpina vanwege de persoonlijke benadering en het hoge kennis- en adviesniveau van de dienstverlening. Daarnaast investeren ze in een langdurige relatie met hun cliënten, waarbij het belang van de klant altijd voorop staat.

Alleen voor NBPO-leden heeft Alpina collectieve afspraken gemaakt over een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering speciaal aangepast voor ons beroep. Dit houdt in dat hun standaardverzekering is uitgebreid met twee clausules:

  • Zaken onder opzicht:
    Dekking voor aansprakelijkheid voor schade ontstaan tijdens behandeling, bewaring, bewerking, reparatie en daarmee samenhangend vervoer.
  • Reconstructiekosten:
    Dekking voor aansprakelijkheid van schade bestaande uit reconstructiekosten als gevolg van beschadiging, vernietiging of verlies van (digitale) documenten van derden.

Naast de speciaal voor NBPO-leden ontwikkelde bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering biedt Alpina het volgende, veelal in combinatie met het Persoonlijk Plus Plan, aan:

Verzekeringen (zakelijk en/of particulier), onder andere:

  • Aansprakelijkheidsverzekering
  • Ziektekostenverzekering
  • Rechtsbijstandverzekering
  • Autoverzekering
  • Inboedel- en opstalverzekering
  • Doorlopende reisverzekering.

Pensioenen:

  • Pensioen voor zelfstandig ondernemers.

Hypotheken (in combinatie met een Persoonlijk Plus Plan): Kosteloos en vrijblijvend inventarisatiegesprek waarbij de totale financiële positie in kaart wordt gebracht 15% korting op de adviesnota.

Als je geïnteresseerd bent, neem dan contact op met Alpina:

Ingrid Vonk

Yvonne van de Steeg

055-7410509

055-7507001

Ingrid.vonk@alpina.nl

Yvonne.vandesteeg@alpina.nl

Indien je al een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering hebt, maar deze wil omzetten naar de verzekering van Alpina, doe dan het volgende: stuur per e-mail een kopie van je huidige polisblad samen met de contactgegevens naar Ingrid Vonk of Yvonne van de Steeg. Er wordt dan contact met je opgenomen.

www.alpina.nl

Wij hebben een samenwerking op het gebied van digitale nalatenschap met Digital Life Legacy. Hét kennis- en expertisecentrum voor Digitale Nalatenschap dat de volgende diensten levert:

• Toegankelijk maken van computers, laptops, tablets of telefoons waar nabestaanden de wachtwoorden en toegangscodes niet van hebben.
• Het herstellen van defecte gegevensdragers zoals harde schijven, USB-sticks of geheugenkaartjes.
• Verzorgen van presentaties en workshops over digitale nalatenschap waarin onder andere tips worden gegeven over het zelf veiligstellen van dierbare data.
• Onderzoek naar mogelijke aanwezigheid van cryptovaluta van overledenen.
• Gratis advies over de online erfenis via hun kennisbank digitale nalatenschap met tips over bijvoorbeeld het opzeggen van een Facebookaccount van een overledene.

www.digitallifelegacy.nl

ErgoDirect, specialist in werkplekconcepten biedt (aspirant-)leden van de NBPO een korting van 15% op de aanschaf van producten.

Daarnaast kunnen (aspirant-)leden van de NBPO kosteloos gebruik maken van expertise en kennis op het gebied van gezond en efficiënt beeldschermwerk. ErgoDirect is beschikbaar voor al je vragen over bijvoorbeeld de optimale werkhouding, preventie van RSI-klachten, slimmer werken, efficiënter beeldschermwerk en e-mailmanagement.

ErgoDirect stelt voor de (aspirant-)leden van de NBPO haar vergader- en showroomfaciliteiten kosteloos ter beschikking in het kantoor aan de Palmpolstraat 27 in Almere, vlak naast de snelweg A6.

ErgoDirect voorziet de digitale nieuwsbrief van de NBPO frequent van tips en ideeën in het kader van gezond en efficiënt beeldschermwerk.

www.ergodirect.nl

Omdat de NBPO lid is van de International Federation of Professional Organizing Associations (IFPOA) ontvang je korting als je deelneemt aan congressen op het gebied van professional organizing.

Als lid van MKB-Nederland verlenen wij onze leden een extra service om gratis toegang te krijgen tot het volgende:

  • Je krijgt een eigen lidnummer, waarmee je een gratis profiel kunt aanmaken op de MKB Service Portal. Daarin vind je allerlei informatie over verschillende aspecten van ondernemen.
  • Je kunt er een profiel aanmaken en diverse whitepapers downloaden.
  • Je kunt je aanmelden voor evenementen die zij organiseren.
Ben jij gegrepen door het beroep van professional organizer en wil je graag een gedegen opleiding volgen? Bij de School voor Organizing bieden we vier meerdaagse opleidingen: een basisopleiding tot business organizer en drie vervolgopleidingen. Samen maken ze van jou een echte ‘professional’. Rijg je alle opleidingen aaneen, dan krijg je een erkend Post-HBO diploma. Daarmee heb je alle bagage om de lastigste klanten te begeleiden en het zelfvertrouwen om van je praktijk een succes te maken.
 
Ook onze losse trainingsdagen zijn een aanrader. Hierin leer je optimaal aansluiten bij de leerwensen en doelstellingen van je klant. We reiken instrumenten en technieken aan die je meteen kunt inzetten. Je spart met collega’s en kunt in een veilige omgeving oefenen met jouw lastige casus. Daardoor groei jij en ook je rugzak raakt steeds voller. Kortom: een waardevolle investering.
 
Meer weten? Je kunt het complete aanbod bekijken op de website van de School voor Organizing. 
 
Op alle opleidingen en trainingen krijg jij als (aspirant-)lid van de NBPO 5% korting.

www.schoolvoororganizing.nl

So Clever is een concept met de meest handige en unieke producten op het gebied van opbergen en organizen. Als lid van de NBPO kun je een membership aangaan waarbij je korting ontvangt op alle producten. Als je het partnership aangaat dan kun je jouw diensten op hun website aanbieden. Kijk op www.soclever.nl om te zien welke producten ze verkopen. Heb je vragen over het membership of het partnership? Dan kun je mailen naar partners@soclever.nl

Je ontvangt 20% korting op trainingen en abonnementen bij Stress Alert System.

De basis voor Stress Alert System® vormt een online tool waarmee halfjaarlijks digitaal en door middel van vragenlijsten de stressontwikkeling van mens en groepen mensen bewaakt wordt. Dit kan zowel zakelijk als particulier. Deelnemers aan het stressonderzoek vullen de vragenlijsten (met open vragen) in, waarna deze automatisch worden gescreend en er bekeken wordt of er wel of geen interventie-advies wordt verstrekt. Stress Alert System® kun je inzetten als terugvalpreventietool voor bestaande klanten (je blijft dan het contact behouden) of je kunt Stress Alert System® integreren in een totaalpakket aan dienstverlening. Zo kun je – net als dat je halfjaarlijks voor controle naar de tandarts gaat – ook halfjaarlijks een preventief stresspreventiegesprek met je klanten houden. Door de resultaten van het stressonderzoek heb je altijd een kapstok om het gesprek aan op te hangen, ook als de resultaten positief zijn. Want ook als het goed gaat met mensen verdienen zij positieve aandacht.

Het coachabonnement
Om met het Stress Alert System aan de slag te gaan dienen coaches te beschikken over een coachabonnement. Hierdoor kunnen klanten hun onderzoeksresultaten met de coaches delen binnen de beveiligde online omgeving van Stress Alert System®. Je bent niet afhankelijk van Stress Alert System voor de wijze waarop je het coachabonnement gebruikt. Je kunt er ook zelf actief jouw praktijk en dienstverlening mee uitbreiden en bestendigen.

Dagtraining stresspreventiecoach
In principe kun je het coachabonnement zelf starten door je aan te melden via de website; een online training is al inbegrepen en als je vragen hebt dan kun je deze altijd stellen. Het verdient echter de aanbeveling om de dagtraining Stresspreventiecoach bij te wonen. Het voordeel is niet alleen om kennis met elkaar te maken, maar je komt ook meer te weten over de valkuilen van stresspreventie en de verschillende stressmodellen. NBPO-leden ontvangen 20% korting op de dagtraining.

Stresspreventie-abonnement voor de klant
Om je klanten te kunnen helpen heb je per klant een stresspreventie-abonnement nodig. Als NBPO-lid ontvang je bij afname vanaf 5 stuks hierop ook een korting. Zie voor de tarieven en meer informatie het document Stress Alert System in de bibliotheek.

 
 

Wil je als professional organizer meer weten over wat er na een overlijden op iemand afkomt, zodat je jouw dienstverlening uit kunt breiden?  Terra, zorg in rouw verzorgt een verdiepingsmodule nabestaandenzorg voor o.a. professional organizers.

Na een overlijden ontstaan er vragen op administratief gebied: Moet ik een bank informeren, heb ik een notaris nodig? Erven de stiefkinderen ook? Maar er zijn ook vragen als: Wat is rouwen? Hoelang duurt dat en hoe ga ik daar het beste mee om? 
Tijdens de driedaagse verdiepingsmodule nabestaandenzorg komen al deze aspecten aan de orde. De kennis uit deze module is ook bruikbaar op andere sleutelmomenten in iemands leven (zoals na een echtscheiding). Het is goed om alvast stil te staan bij de invloed daarvan om onaangename verrassingen en onnodige ruzies na een overlijden te voorkomen.Met de kennis uit deze specialisatie kun je professionele nabestaandenzorg bieden, waardoor je nog beter in staat bent om jouw cliënten op een passende wijze te ondersteunen.(Aspirant-)leden van de NBPO ontvangen € 45 korting op het volgen van de verkorte opleiding.

http://www.terrazorginrouw.nl/verkorte-opleiding 

Je ontvangt maandelijks de nieuwsbrief van het Tijdschrift voor Coaching.

Je ontvangt 1x per kwartaal de digitale inhoudsopgave van het Tijdschrift voor Coaching.

Je ontvangt 1x per kwartaal de digitale inhoudsopgave van het tijdschrift Professioneel Begeleiden.

Het programma Vitaal Bedrijf is een initiatief van VNO-NCW en MKB-Nederland. Met Vitaal Bedrijf willen zij ondernemers stap voor stap op weg helpen naar een vitale toekomst. Met als resultaat meer inzet, meer plezier, meer productiviteit en meer rendement. 

Dat doen ze door alle ondernemers van Nederland hulp aan te bieden, concreet en direct toepasbaar. Zij zetten samen met experts bewijs op een rij van wat werkt en wat niet. Zij brengen al het aanbod bij elkaar zodat ondernemers snel de best passende concrete stap kunnen zetten op gebied van vitaliteit in bedrijven. En ze helpen hierbij met advies, een netwerk van vitale ondernemers en inspiratie uit goede voorbeelden.

www.vitaalbedrijf.info

Hét zorgadministratiesysteem om de kleinschalige zorg leuker en makkelijker te maken!

Dit doet ZilliZ met het gebruiksvriendelijke cliëntdossier waarin rapportages met enkele muisklikken  beschikbaar zijn.

Gebruikers van het ZilliZ cliëntdossier bieden verschillende vormen van zorg; van individuele  ondersteuning en begeleiding, coaching, ambulante (jeugd)zorg en re-integratie tot dagbesteding,  logeeropvang en beschermd wonen, maar ook thuiszorg.
De meest gebruikte functie in ZilliZ is rapportage. Maar ZilliZ is een compleet  zorgadministratiesysteem en biedt dan ook veel meer.

FUNCTIES

  • Rapporteren
  • IInzage dossier, inclusief digitaal ondertekenen, door cliënt/wettelijk vertegenwoordigers
  • Doelen stellen en voortgang meten
  • Zorgovereenkomsten tariefafspraken vastleggen
  • Productie/uren registreren
  • Declareren via Vecozo of via (PGB) facturatie in ZilliZ.

Wil je snel meer over ZilliZ weten? Bekijk dan de klantverhalen: https://zilliz.nl/klantverhalen/

VOORDELEN

  • Eenvoudig in gebruik en alles overzichtelijk op één plek
  • Voldoet aan de actuele wet- en regelgeving
  • Bespaart tijd op zorgadministratie
  • Communiceer met betrokkenen in veilige omgeving
  • Helpdesk met persoonlijke support.

Als NBPO-lid ontvang je als nieuwe ZilliZ klant een korting van € 100,- op de eenmalige installatiekosten. Hiervoor dien je als NBPO-lid bij de offerteaanvraag aan te geven dat je NBPO-lid bent en sta je als lid op de NBPO website. De eenmalige korting wordt direct op de offerte vermeld en op de 1e factuur verrekend. Achteraf is er geen aanspraak op korting meer mogelijk.

Wil je weten wat ZilliZ voor jouw organisatie kan betekenen?

Vraag dan de videodemo aan, waarmee je in 10 minuten een goed beeld hebt van ZilliZ, of plan direct een online demo voor persoonlijke rondleiding door ZilliZ: https://zilliz.nl/demo-aanvragen/

Wat het lidmaatschap verder oplevert

Naast alle voordelen die het lidmaatschap van de NBPO jou biedt, is het ook belangrijk je te realiseren dat jij door lid te worden bijdraagt aan:

  • Het vergroten van de bekendheid en professionele uitstraling van ons vak;
  • Het vergroten van onze impact in gesprekken met gemeentes en landelijke overheid;
  • Het vergroten van ons landelijke netwerk van collega’s;

Inloggen

WordPress development door Webstation