Search
Close this search box.

Saskia van Leenen

NBPO-lid geen
Krijg weer grip op je leven!

Heb je behoefte aan meer Ruimte en Overzicht in je huis, administratie, agenda of op je werkplek? Wil je weer Rust in je hoofd en genieten van de leuke dingen van het leven? En krijg je dat zelf niet meer voor elkaar? Ik help je graag!

Als professional organizer help ik particulieren (ook Wmo-PGB en ZIN) en zelfstandig ondernemers om gestructureerder te gaan denken en te werken en om effectiever om te gaan met tijd, ruimte en middelen.

Hulpvraag

Mijn hulp kan in uiteenlopende situaties nodig zijn. De een vraagt hulp met als doel weer een opgeruimd en georganiseerd huis te krijgen, de ander voor een overzichtelijke administratie. En ook voor het creëren van een realistische en overzichtelijke agenda, begeleiding bij een verhuizing of voor een georganiseerde werkplek kun je mij inhuren.

Al mijn hele leven heb ik een passie voor opruimen, organiseren, structureren én het helpen van mensen. Deze passies komen allemaal tot uiting in dit prachtige vak.

Samen

Als je mijn hulp inschakelt gaan we samen aan de slag en leer ik jou om eenvoudiger keuzes te maken en zo weer overzicht te creëren. Ik ben er ook echt om jou te helpen zodat jij weer gestructureerder leert denken en werken en voortaan ook weet hoe je het overzicht kunt bewaren. Daardoor ontstaat er weer grip op je leven en kan je hier weer volop van genieten. Dat verdien je!

Wil je graag samen aan de slag met opruimen en organiseren van je huis, administratie, agenda of werkplek?

Je kunt dan een afspraak maken voor een gratis kennismakingsgesprek met mij. Kijk hiervoor op de website www.organizingopmaat.nl, of stuur een mail naar info@organizingopmaat.nl

Werkzaam in

Noord-Brabant, Zeeland, Zuid-Holland

Werkterrein

Particulier, Zakelijk, Zorg

Contact

Organizing op Maat
Hobokenstraat 359
4826 EG Breda

Inloggen

WordPress development door Webstation