Micky van Houten
Senior Professional Organizer voor de ambitieuze ZZP-er
Met structuur prettig en productief werken.
Je bent heel erg goed in je vak! Vol passie en ambitie ga je aan het werk. Maar als ondernemer, komen er veel meer randzaken bij kijken.
Hoe hou je je e-mail bij? Gebruik je je inbox als archief, takenlijst en staat alles door elkaar? Hoe heb je je administratie georganiseerd? Doe je alles zelf? Kost je BTW aangifte je iedere keer weer veel te veel tijd?
Kan je alles makkelijk terugvinden in je computer? Heb je tientallen mapjes? Of staat alles door elkaar, op je bureaublad?
Hoe werk jij als zelfstandig professional? Heb je er wel eens echt over nagedacht hoe je alle taken in zo min mogelijk tijd kunt (laten) afhandelen, zodat je je volledig kunt richten op je kerntaken?
De laatste jaren heb ik vele zelfstandig ondernemers begeleid met aanbrengen van structuur in hun werkprocessen.
Dit bespaart ze wekelijks veel tijd, die ze kunnen besteden aan hun kernactiviteiten. Wil jij dat ook? Neem dan contact met me op.
ZZP – Professional – Digitaal – Overzicht – Structuur – Werkprocessen – Meer tijd voor kernactiviteiten – E-mail – Overzicht in je mailbox – Praktisch – Stok achter de deur – Maatwerk – Timemanagement – Workshops
Werkzaam in
Zuid-Holland
Werkterrein
Particulier, Zakelijk
Contact
Micky van Houten Professional Organizer | Virtual Assistant | Business Support
2931 SE Krimpen Aan De Lek