Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Karin Bustraan

NBPO-lid geen

Grip op je werk, rust in je hoofd

Humanity in Business biedt praktische begeleiding bij het structureren en organiseren van werkzaamheden uit de dagelijkse praktijk voor organisaties, bedrijven, ondernemers, zzp’ers, leidinggevenden en werknemers in Zeeland en daarbuiten.

Mijn naam is Karin Bustraan. Als Professional Organizer begeleid en ondersteun ik bij het organiseren en structureren van werk, taken, planning, informatiestromen en optimaal digitaal (samen)werken.

Specialist in timemanagement en structureren van werk
Ik faciliteer bij het inzien van knelpunten en het herkennen van ingesloten werkpatronen. Structuur en effectieve timemanagementstrategieën worden gebruikt als krachtige hulpmiddelen om praktische, werkgerelateerde vaardigheden te trainen en te verbeteren. Dit resulteert in minder stress en meer efficiëntie op het werk.

Duurzame oplossingen voor minder stress en meer efficiëntie
Dit doe ik zowel individueel als in groepsverband, middels verhelderende en praktische trainingen. Daarbij staat een duurzaam effect centraal.

Mijn aanpak is praktisch en afgestemd op de persoonlijke werksituatie en gericht op een duurzaam effect.

Training werkplekorganizing één-op-één

Herken je de dagelijkse chaos op je werkplek? De overvolle mailbox, eindeloze informatiestromen, en een agenda die uitpuilt? Voel je de druk van het constant zoeken naar documenten en het gebrek aan overzicht en regie in je taken? Het is tijd om de regie terug te nemen en met plezier aan het werk te gaan. De training "Werkplekorganizing één-op-één" biedt je de begeleiding die je nodig hebt.

Over Karin

Als professional organizer herken ik van structuren in werkpatronen en  buig deze om naar slimmer werken. Ik breng helderheid en ontdek samen jou al werken een structuur die past bij jouw persoonlijke werkpatronen. Daardoor krijg je niet alleen grip op je werk, maar behoud je deze ook.

Het is bijzonder hoe klanten weer opgelucht ademhalen, de 'aha-momenten die ze ervaren en de rust en helderheid die ze weer terugvinden. het blijft verrassend om te zien hoe de behoefte aan overzicht zich verspreidt en hoe het werkplezier duidelijk toeneemt. Deze ervaringen maken mijn werk niet alleen betekenisvol, maar ook uiterst verrijkend!

Mijn ervaring

Mijn achtergrond ligt in de financiële wereld, waar ik zowel commerciële als leidinggevende functies heb vervuld. Door te denken in structuren, past het vak Professional Organizing mij als een jas. Sinds 2015 is dit de kern van mijn bedrijf, gevestigd in Vlissingen.

Ontdek hoe ik als professional organizer jou kan helpen om meer structuur en plezier in je werk te brengen. Neem gerust contact op voor meer informatie.

Werkzaam in

Noord-Brabant, Zeeland, Zuid-Holland

Werkterrein

Zakelijk

Contact

Humanity in Business
Doornenburg 113
4385 EL Vlissingen

Inloggen

WordPress development door Webstation