Hanneke den Hoed
NBPO-lid
geen
Den Hoed Organizing | Orde in huis, kantoor en administratie
Hanneke levert diensten op maat. Elk individu en bedrijf kent haar eigen diversiteit en wensen. Zij past de begeleiding of coaching aan uw situatie en doelen aan, altijd in overleg. Hanneke is ook werkzaam als budgetcoach.
Diensten voor zzp’ers & kleinbedrijf:
- Werkplek organizing (email op orde, digitaliseren documenten, optimaliseren werkprocessen)
- Timemanagement organizing (plannen, inzicht in tijdgebruik)
- Financieel organizing en budgetcoaching
Voor particulieren ook:
- Thuis organizing (opruimen, verhuizing voorbereiden, inrichten)
- Organizing bij verzamelproblematiek/hoarding (pgb/WMO)
- Senioren organizing (kleiner gaan wonen, zorg organiseren, nalatenschap afhandelen)
Het doel is altijd meer rust, ruimte en tijd voor u. Binnen bedrijven wordt efficiënter gewerkt en particulieren ervaren minder stress. Samen creëren we de structuren waar u baat bij heeft. Met budgetcoaching zoeken we naar balans tussen inkomsten en uitgaven.
U bent van harte welkom om vrijblijvend te informeren naar wat Hanneke voor u kan betekenen.
Werkzaam in
Noord-Brabant, Zeeland, Zuid-Holland
Werkterrein
Particulier, Zakelijk, Zorg
Contact
Den Hoed Organizing
Middenhofsingel 19
4388 AN Oost-Souburg
4388 AN Oost-Souburg