Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Anne Martijn

Aspirant-lid geen
Praktisch organiseren en opruimen voor particulieren en bedrijven

Rommel, wanorde en chaos? Storend, ergerlijk, onnodige onrust, stress en tijdverlies

Het kan zijn dat je door een ingrijpende gebeurtenis of omdat je gewoonweg te weinig tijd hebt, te druk bent met je werk, het niet lukt om alles op orde te hebben.

Als Professional Organizer help en ondersteun ik praktisch met opruimen, organiseren en te ordenen. Eindelijk weer overzicht en structuur bij je thuis of in je bedrijf.

Bedrijven: Specialisatie (huisartsenpraktijk): Door mijn jarenlange ervaring als doktersassistente en praktijkmanager weet ik hoe druk het is in de praktijk. Opruimklussen en efficiënter maken van de voorraad en werkplekken is doorgaans geen tijd voor. Hoe fijn is het als iemand daarvoor speciaal deze klus kan klaren zonder daar een heel 'lean-project' voor op te moeten zetten. Dit levert meer rust en prettiger werken op voor alle collega’s.

Particulier: Praktische voorbeelden:

  • Je ergert je al tijden aan die overvolle kasten, er is daardoor geen overzicht op je voorraad maar komt er niet aan toe om dit te ordenen.
  • De kledingkasten van de kinderen puilen uit, ze zijn ondertussen uit maatje 156 gegroeid en er is amper plek om de schone was op te ruimen. Alles moet uitgezocht en gesorteerd worden zodat er ruimte ontstaat.
  • Komende zomer wil je je huis verhuren maar dan moet er meer opbergruimte vrijgemaakt worden voor de spullen van de huurders.
  • Je ouders gaan verhuizen naar een appartement dus er moeten spullen uitgezocht, gesorteerd en weggedaan worden omdat ze kleiner gaan wonen.
  • De administratie is uitgewaaierd over meerdere plekken en je weet niet meer waar je wat hebt staan

Kortom; wat ik voor je kan betekenen is:

- opruimen en efficiënter maken van de woon- of werkplek

- ordenen van (achterstallige) administratie

- representatief maken van de woning voor verkoop of verhuur

- inboedel structureren/selecteren

Uniek aan anne de organizer: dat ik het ook leuk vind om kleine klussen uit te voeren. Ik ben handig, creatief en denk graag met je mee. Het uitvoeren van kleine reparaties of re-styling behoort dus zeker ook tot de mogelijkheden.

 

* Gecertificeerd Professional Organizer, Organize Academy Ilona Visker

 

Werkzaam in

Noord-Holland

Werkterrein

Particulier, Zakelijk

Inloggen

WordPress development door Webstation