Zoek
Sluit dit zoekvak.

Lies Kroon

NBPO-lid geen
Ik regel álles!

VERHUIZEN
Een verhuizing wordt door veel mensen ervaren als één van de meest stressvolle gebeurtenissen in hun leven. Al maanden van te voren slaat de stress toe: “er moet zó veel gebeuren, hoe ga ik dat allemaal doen?” Ik regel particuliere en zakelijke verhuizingen.

Wat moet er gebeuren?
Het uitzoeken van alle spullen, opruimen, spullen afvoeren naar stort of kringloop, inpakken, een goeie verhuizer zoeken, adreswijzigingen sturen, internet-telefonie en gas-water-licht omzetten, tv en internet aansluiten, meterstanden opnemen en doorgeven, de schilderijen en lampen ophangen, de wasmachine aansluiten, een schilder regelen, een vloer en nieuwe gordijnen uitzoeken… en nog veel meer…

Hoe?
Ik regel álles voor u. Althans, voor zover u wilt. U bepaalt wat ik voor u doe en wat u zelf doet. Samen zorgen we voor een vlekkeloze verhuizing. Aan het eind van de verhuisdag zit u in uw nieuwe huis, lekker op uw eigen bank. Hoe lijkt u dat?!

Voor wie?
Er zijn verschillende situaties waarin het heel prettig is om hulp in te schakelen. U heeft bijvoorbeeld een druk gezin, u bent alleenstaand of u bent druk met het werk. Het kan ook zijn dat u al wat ouder bent en dat de kinderen ver weg wonen of het te druk hebben met hun eigen beslommeringen om u in alle rust te helpen met de verhuizing. Wat het scenario ook is, dan is het heerlijk dat iemand u kan helpen.

En dan belt u mij
Ik kom vrijblijvend en gratis bij u thuis langs en dan bespreken we wat er allemaal moet gebeuren. Aan de hand van dit gesprek en mijn taxatie van de omvang van de inboedel, stuur ik u een offerte (soms kan ik u ook ter plekke al een indicatie geven van de kosten). U besluit dan of u mijn hulp inschakelt bij uw verhuizing. U zult zien dat de kosten erg meevallen, zeker gezien wat u ervoor terugkrijgt: een vlekkeloze verhuizing!

Eén aanspreekpunt: Lies!
Het prettige voor u is dat alle contacten en afspraken lopen via mij. Ik neem u echt alles uit handen. Voor zover u wilt! Wilt u zelf alle adreswijzigingen sturen of al uw spullen inpakken? Prima. Heeft u liever dat ik het voor u doe? Ook prima! Op de verhuisdag zelf ben ik ook aanwezig. Ik ontvang de verhuizers en vertel hen wat er moet gebeuren en in het nieuwe huis help ik mee de spullen op de juiste plek te zetten. Als u wilt help ik ook mee met het uitpakken van alle dozen en het inrichten van de kasten.

 

OPRUIMEN
Kunt u moeilijk dingen weg doen? Kunt u uw spullen niet meer kwijt? Wordt het huis nu echt te vol? Of moet er gewoon een keer goed opgeruimd worden? Bel en ik kom langs voor een gratis en vrijblijvend oriënterend gesprek. Tijdens dit gesprek inventariseren we wat er gebeuren moet. Vervolgens stel ik een plan op en dan gaan we samen aan de slag. Wat blijft, krijgt een eigen plek, wat weg moet voeren we af.

Voor de duidelijkheid: ú bepaalt wat er gebeurt met uw spullen. U bepaalt of u iets bewaart of weg doet.
Gaandeweg leert u hoe u het voortaan zelf (weer) kunt bijhouden.

ADMINISTRATIE
Is uw administratie een rommeltje? Hebben de papieren zich opgestapeld in een hoek? Elk jaar een helse zoektocht naar de informatie die de belastingdienst wil hebben? Kortom: heeft u moeite om uw financiële of digitale administratie op orde te krijgen of te houden? Bel me dan voor een afspraak. We zetten samen een systeem op dat voor ú werkt en ik help u de achterstallige boel weg te werken. Dan bent u weer bij en kunt u het in de toekomst weer zelf bijhouden. Vind u het prettig dat ik ter ondersteuning iedere paar weken even bij u langs kom om het bij te houden? Dat kan zeker!

Kijk voor meer informatie op de site www.lieskroon.nl of bel direct: 06 48 050 464.

Werkzaam in

Drenthe, Friesland, Groningen

Werkterrein

Particulier, Zakelijk

Contact

Kroon Verhuis- en Opruimservice
De Larix 2
9741 NS Groningen

Inloggen

WordPress development door Webstation