Adriana Luns

Aspirant-lid geen
Zeer ervaren gids naar slimmer werken

Hallo! Ik ben Adriana Luns, gehuwd en bonusmoeder van 2 volwassen kinderen. Na het VWO ben ik bij toeval in het secretaresse vak gerold en heb daar mijn talent ontdekt voor plannen en organiseren. In de afgelopen (ruim) 35 jaar was ik fulltime werkzaam als directiesecretaresse, waarvan 10 jaar in de universitair-medische wereld, 25 jaar in de (internationale) bank- en verzekeringsbranche en momenteel ben ik managementassistente van een bestuurder binnen de innovatie- en investeringstak van een zorgverzekeraar. Daarnaast run ik met veel plezier mijn bedrijf The Organizing Pro 4u.

In de loop van mijn carrière heb ik diverse trainingen gevolgd die voor het secretaressevak van toegevoegde waarde zijn. Waaronder pro-actief en efficiënt plannen en timemanagement. Daarnaast heb ik als vrijwilliger diverse trainingen gevolgd bij het Nibud en Humanitas en mij ingezet om mensen te helpen bij de organisatie van hun (thuis)administratie. In 2021 heb ik de opleidingen tot Opruimcoach voor Particulieren en Zakelijk Professional Organizer gevolgd bij Els Jacobs en Beeuwkje Jager van “De Kantoorcoach”.

Door al deze ervaring weet ik hoe je theorie en praktijk combineert om de regie te pakken over je werkdag, waardoor je de focus kunt behouden op wat belangrijk is. Bovendien ben ik effectiever en bespaar ik tijd.

Ik leer jou in een aantal sessies hoe je ook slimmer kunt werken en tijd  bespaart. Bovendien bereik je relaxter je doelen.

Ben jij dus op zoek naar overzicht in je mailbox, agenda en takenoverzicht? Dat je zelf de regie pakt over je werkdag en de juiste dingen doet op het juiste moment? Impact hebt en je doelen relaxter bereikt? Dan ben je bij mij aan het juiste adres.

Waarom ik in plaats van al die anderen? Omdat ik praktijkervaring heb als  secretaresse die top-CEO’s heeft ondersteund en weet wat effectief plannen en organiseren voor jou betekent. Bovendien ondervind ik nog dagelijks hoe moeilijk het is je staande te houden in de snel veranderende kantooromgeving.  Ook ik houd mijn skills daarom op niveau, doe aan intervisie en nascholing en test alle theorieën in de praktijk.

Voel je vrij om een nadere kennismaking in te plannen. Of eerst vragen te stellen via e-mail, whatsapp, aan de telefoon of via het contactformulier. Dit is de eerste gezamenlijke stap naar controle over je werkdag.

Werkzaam in

Limburg, Noord-Brabant, Noord-Holland, Utrecht, Zuid-Holland

Werkterrein

Zakelijk

Contact

The Organizing Pro 4u
Lange Akkers 10
5563 BT Westerhoven