Adriana Luns
Aspirant-lid geen
Opgeruimd van karakter, zakelijk georganiseerd door opleiding en ervaring!

Hallo! Ik ben Adriana Luns, 55-jaar, gehuwd en na wat omzwervingen door Nederland, wonend in zuid-oost Brabant. Sinds mijn 20e werkzaam als directiesecretaresse, waarvan de laatste 10 jaar als executive assistant binnen de Raad van Bestuur van een internationaal, beursgenoteerd bedrijf.

Door vele jaren ervaring heb ik geleerd rustig te blijven en overzicht te bewaren, waardoor ik de focus kan behouden op wat voor mij belangrijk is en waar ik blij van word.

In de loop van de jaren, heb ik diverse trainingen gevolgd die voor het secretaressen-vak van toegevoegde waarde zijn. Waaronder pro-actief en efficiënt plannen en timemanagement. Ik ben naast ZZP-er nog steeds werkzaam als executive assistant en blijf zo meebewegen met de dynamiek van de wereld die zakelijke dienstverlening kenmerkt.

Bovendien heb ik als vrijwilliger diverse trainingen gevolgd om mensen te helpen bij de organisatie van hun (thuis)administratie. Hoewel de focus daar ligt op het op orde krijgen van de huishoudelijke inkomsten en uitgaven, was het ook een waardevol leerproces om te ervaren hoe ieder op zijn of haar manier probeert om overzicht en orde te krijgen in huis en op kantoor. Online administratie is daarin een steeds groter onderdeel geworden. Nog steeds zet ik mij als vrijwilliger met veel plezier in bij particulieren.

In 2021 heb ik de opleiding tot Zakelijk Professional Organizer gevolgd bij Els Jacobs en Beeuwkje Jager van “De Kantoorcoach”.

Door bovengenoemde ervaring en opleiding, kan ik mij goed verplaatsen in diverse zakelijke omstandigheden. En met die praktijkervaring kan ik jou helpen om samen tot een maatwerk-oplossing te komen voor jouw hulpvragen. Iedereen is uniek en dat is wat ik het meest uitdagend vind: binnen de methodiek van organiseren, voor ieder de juiste vorm vinden. Bovendien vind ik het een feestje als iemand na een aantal sessies tevreden is met het resultaat en plezier in het werk heeft hervonden.

Ben jij op zoek naar rust, ruimte en overzicht in je mailbox, agenda en takenoverzicht? Welkom! Je bent hierin niet alleen en ik kan je snel die rust, ruimte en overzicht bieden.

Ik kom uit de wereld waar jij middenin zit en ik begrijp de uitdagingen die dit met zich meebrengt. Geen loze theorie, maar praktijkervaring die vanaf de eerste sessie direct toepasbaar is voor jou. Een combinatie van alles wat je eigenlijk al weet, maar nu op praktische wijze gecombineerd tot een prettig werkbaar geheel.

Voel je vrij om een nadere kennismaking in te plannen. Of eerst vragen te stellen via email, whatsapp, aan de telefoon of via het contactformulier. Dit is de eerste gezamenlijke stap naar rust en overzicht in je werk en weer in control zijn.

Werkzaam in

Limburg, Noord-Brabant, Utrecht, Zuid-Holland

Werkterrein

Particulier, Zakelijk

Contact

The Organizing Pro 4u
Lange Akkers 10
5563 BT Westerhoven