Je eigen bedrijf opzetten als PO (webinar)
Je gaat voor jezelf beginnen, of je bent net voor jezelf begonnen. Superspannend! Natuurlijk oriënteer je je in de eerste plaats op de inhoudelijke kant van het verhaal: jouw expertise bijvoorbeeld als professional organizer, budgetcoach of virtual assistant. Maar een bedrijf starten is niet niks, daar komt nog best veel bij kijken. Waar moet je rekening mee houden en wat moet je allemaal regelen? Het komt uitgebreid aan de orde tijdens dit webinar.
Je kunt natuurlijk alles op je eigen houtje uitzoeken en je hoofd breken over vragen als ‘Moet ik btw gaan heffen ja of nee?’ en ‘Welke kosten mag ik aftrekken?’ en ‘Hoe zet ik in vredesnaam een boekhouding op?’ Waarschijnlijk niet echt onderwerpen waar je blij van wordt. Daarom organiseren we bij de School voor Organizing een hele praktische bijeenkomst met alle ins and outs van het ondernemerschap. Toegespitst op de praktijk van professional organizers. Geschikt voor iedereen die overweegt om organizer te worden, bezig is met de basisopleiding of deze net voltooid heeft. Onze gastspreker: Marianne Winter.
Praktische informatie
Locatie: online, via Zoom
Kosten: € 25,- vrijgesteld van btw.
Bezoek de website voor meer informatie en inschrijven